Sahibkar - dövlət (b2g), sahibkar cəmiyyət (b2c) əlaqələrinin genişləndirilməsi imkani

  • Dövlət və sahibkarlar arasında münasibətlərin genişləndirilməsi, inkişafı.
  • Regional və yerli icra orqanları ilə sahibkarlar arasında əməkdaşlığın gücləndirilməsi (regionlarda yarmarkaların,sərgilərin və görüşlərin keçirilməsi);
  • Sahibkarlar arasında KSM - in təşviqi;
  • Regionlarda sahibkarlığın inkişafında dəstək fəaliyyətləri;
  • Mərkəzdə və regionlarda sahibkarlığın inkişafı üçün qrand layihələrin həyata keçirilməsi;

Biznes əlaqələrinin yerli və beynəlxalq səviyyədə inkişaf etdirilməsi imkanı

  • Beynəlxalq təşkilatlara əməkdaşlıq, beynəlxalq sərgilərdə iştirak və beynəlxalq təcrübənin öyrənilməsi, həmçinin bəynəlxalq ticarətin inkişaf etdirilməsi;
  • Ticarət palataları ilə əlaqələrin genişləndirilməsi;
  • İstehsalçılar və ixtiraçılar klubu;
  • Şirkətlər arasında təchizat zəncirinin qurulması;
  • Sektorial komissiyalar;
  • Üzvlər arasında birgə investisiya layihələri;

Biznes bacarıqlarının və komandanın inkişaf etdirilməsi imkanı

  • Birliyə üzv olan şirkət əməkdaşlarının bilik - bacarıqlarının inkişafı üçün təlimlərinin təşkili;
  • Üniversitetlərlə iş dünyası arasında təcrübə paylaşımları və birgə fəaliyyət;
  • Ödənişli/ ödənişsiz biznes konfranslarda iştirak;
  • Podcastlar, onlayn kanallar, radio və TV layihələr;
  • İntellektual yarışlar;
  • Müxtəlif biznes düşərgələrin təşkili;

İCMA haqqında sualınız var ?

Ən qısa zamanda cavablandıraq