Sahibkar - dövlət (b2g), sahibkar cəmiyyət (b2c) əlaqələrinin genişləndirilməsi imkanı
- Dövlət və sahibkarlar arasında münasibətlərin genişləndirilməsi, inkişafı.
- Regional və yerli icra orqanları ilə sahibkarlar arasında əməkdaşlığın gücləndirilməsi (regionlarda yarmarkaların,sərgilərin və görüşlərin keçirilməsi);
- Sahibkarlar arasında KSM – in təşviqi;
- Regionlarda sahibkarlığın inkişafında dəstək fəaliyyətləri;
Mərkəzdə və regionlarda sahibkarlığın inkişafı üçün qrand layihələrin həyata keçirilməsi;
Biznes əlaqələrinin yerli və beynəlxalq səviyyədə inkişaf etdirilməsi imkanı
- Beynəlxalq təşkilatlara əməkdaşlıq, beynəlxalq sərgilərdə iştirak və beynəlxalq təcrübənin öyrənilməsi, həmçinin bəynəlxalq ticarətin inkişaf etdirilməsi;
- Ticarət palataları ilə əlaqələrin genişləndirilməsi;
- İstehsalçılar və ixtiraçılar klubu;
- Şirkətlər arasında təchizat zəncirinin qurulması;
- Sektorial komissiyalar;
- Üzvlər arasında birgə investisiya layihələri;
Biznes bacarıqlarının və komandanın inkişaf etdirilməsi imkanı
- Birliyə üzv olan şirkət əməkdaşlarının bilik – bacarıqlarının inkişafı üçün təlimlərinin təşkili;
- Üniversitetlərlə iş dünyası arasında təcrübə paylaşımları və birgə fəaliyyət;
- Ödənişli/ ödənişsiz biznes konfranslarda iştirak;
- Podcastlar, onlayn kanallar, radio və TV layihələr;
- İntellektual yarışlar;
- Müxtəlif biznes düşərgələrin təşkili;